نوسازی و بازسازی
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

نوسازی و بازسازی

 

انسان,این مخلوق اعجاب انگی خداوند که مجموعه ی بینظیری  از زیبایی ها و احساسات پاک است همواره در دوران زندگی و حیات خود دست به انجام اعمال و رفتارهایی حیرت آور برای برطرف سازی نیاز های خود زده است که سبب تفاوت این موجود با دیگر جانداران شده است.

به طور کلی اقدامات انسانی بر اساس نیازهای او شکل می گیرد,یکی از نیازهای بشر نیازبه نوزیستیو نواندیشی است.

یکی از دستاوردها و فعالیت هایی که بر اساس نیاز و تمایل انسان به نوزیستی صورت گرفته است نوسازی و بازسازی محل زندگی(بازسازی ساختمان),خانه می باشد که حس نو بودن را به ما القا می کند و می تواند بسیار مهیج ودلپذیر باشد.

اما سوال اینجا مطرح می شود,که چرا نوسازی و بازسازی ؟ و چرا نمی توانیم ساختمان یا خانه ای جدید و تازه بسازیم و از این طریق از طراوات و نو بودن را درک کنیم؟ در جواب قطعی و مسلم این سوال باید گفت اگرچه این را ممکن است بهتر به نظر برس اما بر خلاف بازسازی و نوسازی نیازمند صرف هزینه های بالا و سپر کردن زمانی طولانی می باشد, پس این روش نمی تواند راه حلی مناسب و آسان برای نوسازی و بازسازی عموم باشد و در بسیاری از مواردبازسازی خانه قدیمی بسیار مفید است.

نوسازی و بازسازی بخش های مختلفی از ساختمان و خانه و بازسازی آپارتمان شما را در بر می گیرد و مراحل گوناگونی دارد,در زمینه ی بازسازی و نوسازی سازمان ها و شرکت های مختلفی فعالیت دارند که انسان را در رسیدن به حس تازگی یاری می کنند.

بخش های مختلف باز سازی و نوسازی

 

بخش های مختلف در خانه باعث  تشکیل زمینه ها و بخش های مختلف بازسازی ساختمان و نوسازی شده است که تقریا فعالیت در هر بخش آن تخصصی و نیازمند مهارت های منحصر به فرد است.

بازسازی ساختمان می تواند از بیرون آن  یعنی برای بازسازی نمای ساختمان شروع شود و سپس به بخش های درونی آن وارد شود که  از بخش های مختلف باز سازی و نوسازی می باشد.

همچنین بازسازی و نوسازی شامل بخش های مختلفی مثل بازسازی کف,بازسازی سقف ,بازسازی دیوارها,بازسازی سرویس ها و همه ی بخش های خانه شود که در هر یک از این زمینه ها شرکت ها و سازمان های خاصی فعالیت دارند.

منبع: بازسازی و نوسازی

تلفن اختصاصی:  88376557





:: برچسب‌ها: نوسازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: